Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 26 augustus 2011

De nieuwe Neff B46C74N0 combistoomoven nu in de showroom van de Snaidero Concept Store

De nieuwe Neff Variosteam bakoven B46C74N0 is nu ook gemonteerd in mijn showroom. Deze oven is zo speciaal omdat dit naar mijn mening de meest complete Neff oven is die Neff ooit heeft gemaakt.

Deze VarioSteam en CircoTherm hetelucht oven is voorzien van een Easyclean en titaangrijze emaille ovenruimte (handig schoonmaken), in tegenstelling tot de rvs binnenruimtes die Neff toepast in de drukloze stoomovens. Hieraan is direct al te zien dat het om een echte oven gaat en niet om een stoomoven met wat eenvoudige toegevoegde bakfuncties. De Neff B46C74N0 heeft wel 13 verwarmingsmethodes, een Slide meedraaiende deurgreep, de Hide volledig te verzinken ovendeur, een VarioClou lade en uiteraard de VarioSteam stoomstand die in 3 verschillende standen te gebruiken is. Wat ik zelf wel handig van deze oven is de digitale aanduiding van de actuele temperatuur van de oven, de programmeerbaarheid (stel `s morgens in dat je kip klaar is als je `s avonds thuis komt), het digitale display met Nederlandse tekst (indien gewenst ook Italiaans ;) natuurlijk) en natuurlijk de stoomfunctie. Stel van de stoomfunctie van deze oven niet teveel voor, het is een aanvullende functie op de oven. Bij deze oven is de meeste aandacht uitgegaan naar de bakfuncties, zie het dus meer zo dat je de stoomfunctie gebruikt om brood te bakken gecombineerd met hetelucht. Als u een échte stoomoven zoekt die "pannen van de kookplaat haalt" dan zou ik er toch nog een Míele hoge druk stoomoven naast zetten (heb ik thuis ook).

Bekijk op deze pagina de informatie van deze Neff stoom-bakoven. Of bel me even op mocht u nog vragen hebben (0031-118-604736).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten