Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 12 januari 2012

Erbi Caesarstone blad veroorzaakt gaatjes in kleding...

Onlangs werden we bezocht door een klant die het had over kleine gaatjes in kleding wat veroorzaakt werd door een Erbi Caesarstone aanrecht. Ik had er nog nooit van gehoord (heb heel weinig Erbi Caesarstone verkocht de afgelopen 10 jaar). Nu kwam ze pas weer en had ook wat knipsels meegenomen uit een tijdschrift (eigen huis magazine), het blijkt inderdaad dat dit vaker voorkomt.

Vandaag kwam er weer een andere klacht binnen van mensen die bij een ander bedrijf een keuken hadden gekocht maar er daar niet uitkwamen met de service. Ook deze mensen hadden problemen met gaatjes in kleding door het aanrecht.


Ik heb zelf een jaar of 6 terug een paar keer een Caesarstone blad verkocht in bovenstaande kleur (4350h slate), het schijnt met name over dit soort Caesarstone aanrecht bladen te gaan. Ik heb daarom Erbi gecontacteerd en het blijkt dat de bladranden van sommige Caesarstone aanrechtbladen ietwat ruw zijn afgeleverd door Erbi. De klachtenafdeling van Erbi bezoekt de desbetreffende klanten op locatie. Ze kunnen de aanrechtbladen ter plaatse bijwerken zodat het probleem is opgelost. Mensen die dit probleem dus herkennen kunnen contact opnemen met Erbi op telefoon 0172-460130. We hebben begrepen dat Erbi de klachten niet volledig kosteloos oplost maar een klein bedrag in rekening brengt.

Om eerlijk te zijn doe ik zelf vrijwel geen zaken met Erbi. De samenwerking tussen mijn inkooporganisatie en Erbi is stopgezet, vandaar. Ook heb ik m`n eigen bladleveranciers (waarbij dit probleem tot op heden nog nooit is voorgekomen).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten