Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 18 januari 2012

Leuk idee opgedaan bij Zeeland op niveau

Vorige week vrijdag kwam ik Michel Sinke tegen bij Zeeland op Niveau in Goes. Hij had iets leuks voor me zei `t ie, dubbel glas met tussen de twee ruiten de zonwering. Ideaal voor met name ruimtes met vocht, stoom en kookdamp zoals badkamers en keukens.

Gisteravond had ik een inmeetbezoek bij een klant in Leiden, toen kwam het ter sprake. Als we immers enkel glas vervangen door dubbel glas is het (naar mijn idee) misschien wel verstandig de zonwering gelijk te integreren.


Michel noemt dit systeem Screenline. Screenline is luxaflex, rolgordijnen of plissé's tussen het isolatieglas. Het is in allerlei kleuren te verkrijgen.

VOORDELEN:

* naar buiten kunnen kijken maar in een wip privacy.

* strak design en luxe uitstraling.

* zonwerend en/of verduisterend.

* wordt nooit vies.

* kan niet beschadigd worden.

* behoeft geen onderhoud.

* lange levensduur

* uitstekende licht en warmte regulering.

* bespaart ruimte achter het glas.

* eenvoudige montage.

Meer informatie kunt u bij Michel Sinke krijgen op telefoon 0113-227854.