Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 14 februari 2012

Showroomkeukens bij de Snaidero Concept Store

Op de Eurocucina in Milaan binnenkort hoop ik weer nieuwe Italiaanse design keukens uit te zoeken voor in de showroom. Om hier plaats voor te maken moet ik binnenkort toch een paar showroomkeukens verkopen.

Zo heb ik een aantal Kube keukenopstellingen in prijs verlaagd, ditzelfde geldt voor de witte Snaidero Terra keuken in de showroom.


Neff komt ook met nieuwe vaatwassers in de collectie (met resttijdweergave digitaal op de vloer), vandaar dat ik ook qua apparatuur het een en ander wil herzien in de showroom. Het liefste heb ik dat natuurlijk voor elkaar vóór de Neff prijsverhoging binnenkort.


Bekijk hier de actuele lijst met showroomkeukens. Sinds enige tijd terug heb ik trouwens ook een Engelse versie van mijn keukensite.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten