Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 19 mei 2012

Snaidero keukens besteld

Daarnet heb ik met spoed de nieuwe S12 showroom keuken besteld bij Snaidero. Ook deze nieuwe Snaidero keuken wordt uitgevoerd in Bianco Artico "ieselijk wit". Ik ga in die keuken zowel Neff als Gaggenau apparaten toepassen. De huidige S12 keuken gaat naar een klant uit Tilburg. Een andere klant uit Tilburg komt zometeen langs. Hun Snaidero keuken staat al een paar jaar, maar nu komen ze nog eens vliegen. De (schoon)moeder van klant heeft inmiddels ook een Snaidero keuken bij me gekocht (zie onderstaande foto). Dit weekend zijn ze in Zeeland en wilden ze graag hun (schoon)moeder nog laten vliegen. Dat hopen we straks dus te gaan doen.
Voordat mijn klanten komen moet ik nog de Snaidero keuken voor project 567 met spoed bestellen. Deze keuken gaat naar Nieuwrode (België). Dit wordt een vrij grote opstelling met toestellen (inbouwapparaten) van het merk Míele. Dit project moet ik in september gaan opleveren, maar omdat Snaidero in Augustus gesloten is moet het vóór de bouwvak bij mij bezorgd zijn. Da`s best dichtbij dus. In augustus heb ik trouwens twee projecten tegelijk lopen, allebei met bouwers die wat vertraging hebben. Bijvoorbeeld het project in Duitsland. Volgens de bouwer is de woning vóór de bouwvak klaar, ik ga er maar van uit dat dit wat later wordt (op de onderstaande foto is te zien hoe ver de aannemer nu is).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten