Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 18 mei 2012

Snaidero showroomkeukens verkocht

Gisteren is de Snaidero S16 keuken per e-mail verkocht uit de showroom (een klant uit Erpe-Mere / België). Vanmorgen is vervolgens ook de Snaidero S12 keuken verkocht, deze gaat naar een klant in Tilburg. Vooral voor de S16 keuken was veel animo, ik moest dus ook klanten teleurstellen.
Zelf moet ik nu snel nieuwe keukens gaan bedenken en bestellen, vooral de klant uit Tilburg heeft haast. Volgende week krijgen ze hun nieuwe woning en wilden dan eigenlijk mijn keuken dan al gaan plaatsen. Gelukkig willen ze nog even geduld bewaren totdat ik de nieuwe keuken in de showroom heb staan.
Bekijk de actuele lijst met showroomaanbiedingen op deze pagina.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten