Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 13 juli 2012

Showroomkeukens bij de Snaidero Concept Store

Vandaag is het de laatste dag voor de bouwvak vakantie begint hier in Zeeland. Jan en Joop zijn nu nog druk bezig met de laatste dingen hier in de showroom. Het glasvlies op de wanden wordt nog geverfd en dan zijn ze echt klaar.
Mijn vrouw Judith komt straks helpen zodat de showroom weer snel lekker schoon is. Zelf hoop ik morgen toch nog een dagje terug te komen omdat er nog wat werk is blijven liggen wat ik toch graag klaar heb vóór de vakantie. Tijdens de vakantie ga ik ook maar `s nadenken wat ik wil gaan plaatsen op de keukens die de komende tijd op de nominatie staan om vervangen te worden. Ik houd er wel van om m`n showroom altijd up-to-date te hebben. Daarom heb ik bijvoorbeeld vandaag de onderstaande Snaidero Terra showroomkeuken als showroom model te koop gezet.