Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 12 juli 2012

Snaidero keuken België

Gisteravond ben ik wezen koken bij een klant in Zonhoven (in de buurt van Hasselt in België). De Italiaanse design keuken van deze klant heb ik een paar maanden terug geleverd, klant is onlangs pas verhuisd dus is het koken ook nu pas afgesproken.
Klant is gelukkig erg blij met de nieuwe keuken en gaat straks ook echt met de stoomoven aan de slag. Ze hadden gewacht met gebruiken van de Míele stoomoven totdat ik langs was geweest, dus ik ben blij dat ik er heen ben gegaan.
Ik had deze keer groente, aardappelen en vlees in de stoomoven gedaan, achteraf gezien had ik beter ook verse mosselen mee kunnen nemen. Ik had het niet gedaan omdat het zo makkelijk is (13 minuten gaatjespan op 85 graden zonder wat er bij) en er dan weinig "les" aan is. Weer geleerd voor de volgende keer dus want deze klant gaf aan dat ze wel heel graag de Mossels wilden proberen met de stoomoven.
Meer foto`s van deze Italiaanse design keuken in België staan op deze pagina.