Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 14 juli 2012

Snaidero keukens en zo

Gisteren kreeg ik een mail van Snaidero doorgestuurd dat het model Venus uit de collectie genomen gaat worden. De Snaidero Ola 20 keuken loopt erg goed en binnenkort komt ook de Snaidero Idea 40 er aan. De Venus is daarom een beetje in de verdrukking gekomen door de "interne competitie" van de nieuwe Italiaanse design keukens.
Op zich wel jammer, ik vond het altijd wel heel leuk om een Venus te verkopen zoals bijvoorbeeld deze Venus keuken die ik heb verkocht. Venus is echt een heel afwijkend model ten opzichte van de gangbare Duitse keukens die in Nederland worden verkocht. Naast de Venus verdwijnt ook het model Florence en het model Smeraldo uit het assortiment. Het wordt allemaal dus nog wat strakker. Nu is het bij mij al een paar jaar terug dat ik een Florence of Smeraldo heb uitgeleverd, dus dat die modellen er uit gaan kan ik best begrijpen. Binnenkort komen er natuurlijk nieuwe modellen aan (Board/Lux/Idea40), dus is het wel handig als de wat oudere modellen die wat minder lopen uit de collectie gaan. Hieronder een foto van de nieuwe Idea 40 (een ontwerp van Paolo Pininfarina, (net als de Venus).