Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 5 juli 2012

Uitbreiding Snaidero showroom

Vanmorgen was het zover en is de doorbraak gemaakt in de showroom. De vloertegels bij de Snaidero Ola 20 keuken moeten doorgelegd worden naar het nieuwe gedeelte van de showroom. Het is nu wel wat stoffig in de winkel, maar is even niets aan te doen.
Eind volgende week begint onze bouwvak hierzo, we proberen daarom het showroom deel voor de vakantie klaar te hebben. De eerste badkamer willen we dan monteren nadat we klaar zijn bij ons project met Snaidero keuken in Frankfurt na de vakantie. Hieronder nog wat foto`s van het badkamer meubel wat ik besteld heb. Ik heb alleen geen rode deuren besteld maar wit hoogglans. Dit lijkt me wat handiger voor in een badkamer.
De spiegel boven het badmeubel heb ik ook besteld, deze heeft een (niet standaard) ingebouwde radio met aansluiting voor iphone/ipod etc. Ik verwacht dat veel klanten toch wel muziek in de badkamer kunnen waarderen.
Onder de spiegel zit dan weer LED verlichting, ik ben wel een beetje benieuwd hoe dat zal staan op m`n antraciet kleurige muur van de showroom.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten