Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 17 juli 2012

Wijzigingen in programma Time

Vanuit Italië kreeg ik een berichtje door dat de Eiken versie van de Time uit de collectie genomen gaat worden. De Time is nog wel in hout leverbaar, maar dan in de kleuren Teak of Noten. Hieronder een foto van de Time keuken in Eiken zoals ik hem toch wel heel vaak verkocht heb. Jammer dat deze kleur nu niet meer leverbaar is.
De nieuwe Time keukens van Snaidero zijn dus voortaan in Teak hout of Notenhout zoals onderstaande keuken in Bussum (noten). Deze houten keukens zijn met een dunne aluminium inleg in het front uitgevoerd. Dit is ietsje strakker.
Eigenlijk zou ik nu op vakantie moeten zijn trouwens, maar Neff moet zometeen nog een koelkast brengen omdat die manco was bij de levering voor de keuken in Frankfurt binnenkort. Na de bouwvak brengen is te laat omdat Jan en Joop er 6 augustus gelijk willen starten. Novy was trouwens ook al te laat voor de afzuigkap voor deze mensen. Dus brachten ze het vanmorgen maar bij me thuis. Daarom maar met de oldtimer Saab naar de zaak gebracht vanmorgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten