Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 4 september 2012

Keukenbeurs in Duitsland

Van zondag 16 tot en met woensdag 19 september dv. worden in Duitsland weer de Küchenmeile georganiseerd. Dit is niet een beurs net als de Eurocucina in Milaan laatst waar alles dicht bij elkaar is georganiseerd. Het zijn eigenlijk meer huisshows bij de diverse fabrikanten. Je rijdt dus best wat af tussen de verschillende leveranciers, vandaar de naam ook (Küchenmeile). Op dit moment komen de uitnodigingen weer allemaal binnen, maar ik denk dat ik dit jaar niet ga. In Januari is in Keulen wéér een keukenbeurs en daar wordt alles op 1 plaats georganiseerd. Is gewoon dichterbij en scheelt een hoop gerace op de Autobahn. En, last but not least, in Keulen worden nieuwe lijnen inbouw apparatuur gepresenteerd door zowel Míele als Gaggenau. Bij de Küchenmeile staat de oude collectie nog gepresenteerd. Vind ik dan gewoon jammer. Is net als Milaan. Je hebt eerst beursen als de Batibouw e.d. waar nog "oude collectie" staat omdat de noviteiten toch bewaard worden voor Milaan. Ik ga daarom liever naar de echte beurs.
Vorig jaar ben ik trouwens wel op de Küchenmeile geweest, onder andere blogde ik toen dit berichtje. Het kan zijn trouwens dat ik me toch bedenk om alsnog te gaan, ik moet natuurlijk veel showroomkeukens vervangen en het kan zijn dat ik nog wat "inspiratie" op wil doen.