Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 26 september 2012

Míele apparaten voor Zweden

Vanmorgen is Míele weer geweest om apparaten te lossen. Gisteren waren ze wat vergeten, dus dat zat er vandaag bij. Waar ik wel blij mee was is dat er nu eindelijk de 3 ICE servieswarmers bij zaten voor m`n klant uit Karlstad in Zweden. Gauw maar het transport van z`n spullen regelen nu zodat hij ook weer verder kan (er stond hier ook al weer een zending met badkamerspullen voor hem klaar). Ik vind het wel heel leuk altijd als klanten opnieuw spullen bij me bestellen omdat ze tevreden zijn.
Morgen hoop ik trouwens weer Snaidero hier te hebben om keukens te lossen, deze keer zit er een Snaidero Terra bij (een zwarte). Op de foto is ook te zien dat Stefan gelukkig ook weer aan de slag is gegaan hier vanmorgen. Vorige week was hij een paar dagen ziek, maar nu gaat het gelukkig weer beter met hem. Stefan werkt hier aan de website (op dit moment is hij met de Míele apparaten bezig). Hieronder tenslotte nog een keuken ideetje wat ik tegenkwam op het web. Vond het wel een leuk alternatief qua eiland zo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten