Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 4 september 2012

Míele inbouw apparatuur

Vanmorgen kwam de Míele vertegenwoordiger langs om de monsters ICE af te geven. Hoewel ICE qua kleur bij Míele uitlopend is ben ik er wel enthousiast over geworden. Het matcht namelijk geweldig met m`n antraciet op de muur (doen klanten immers vaak thuis ook). Aan m`n Zweedse klant heb ik bijvoorbeeld pas veel Míele ICE inbouwapparaten verkocht, eigenlijk is het zijn "schuld" dat het "ICE"kwartje opeens viel. ICE is een soort antraciet kleur, een goed alternatief op roestvrijstaal wat alle apparatenmerken voeren. Op onderstaande foto is het ICE monster te zien wat ik even op de Gaggenau koffiemachine heb gezet. Ik heb met de Míele vertegenwoordiger afgesproken dat ik het nog een paar maanden mag verkopen, maar ik mag `t niet meer in m`n showroom opnemen (ze willen dan liever zwart, wit of roestvrijstaal opgenomen hebben). Daarom wil ik m`n showroom apparaten evt. voor een klant bestellen en in de showroom monteren zolang de keuken van klant nog niet gemonteerd is. Uiteraard wil ik daar een vergoeding voor geven.
ICE is supergaaf, maar aan de andere kant moet ik ook wel eerlijk zijn. Roestvrijstaal is makkelijker te vervangen. Ik bedoel hiermee dat het niet onwaarschijnlijk is dat over 15 jaar nog steeds roestvrijstalen apparaten verkocht worden. Van wit, titanium, zwart, rvs of wat dan ook is dat maar zeer de vraag. Stel dus dat je koffiemachine het begeeft over 12 jaar, kun je dan nog vervangen met wat bijpassends?