Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 22 september 2012

Nieuwe showroomkeukens

Gisteren heb ik de nieuwe S13 showroomkeuken besteld. Omdat de Snaidero Terra keuken binnenkort ook vervangen moet worden (deze keuken is onlangs verkocht) moet ik snel wat nieuws gaan bedenken wat weer anders is als de showroomkeukens die er nu staan. Ik neig nu een beetje naar de Board, maar ik weet het om eerlijk te zijn niet helemaal zeker. De Snaidero Board is wel meer uitgesproken Italiaans design, dus wel wat gewaagder als de Terra die de nieuwe showroomkeuken moet gaan vervangen. Misschien ga ik wel wat leuks doen met kleur. Ik heb m`n oog laten vallen op Titanium, een hele gave kleur in het Snaidero programma (op onderstaande foto op een Snaidero Ola 20). Deze kleur kan natuurlijk ook op gewone Snaidero keukens zoals bijvoorbeeld de Kube, Zeta of Way.
Als ik klaar ben met de Terra opstelling kan ik denk ik ook weer beginnen met de S11 keuken opstelling. Vanmiddag belde weer een andere klant voor deze showroomkeuken, ze willen binnenkort langskomen om deze keuken te komen bekijken. Volgende week gaan we 2 projecten met Snaidero keukens doen, eentje in Rotterdam en de andere in Amsterdam. Het project in Amsterdam is best groot (naast de Snaidero keuken doen we er ook de badkamer, marmeren vloeren en de gashaard). Jan en Joop zijn voorlopig dus nog wel in Amsterdam bezig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten