Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 6 september 2012

Prijzen Míele inbouw apparatuur

Binnenkort (1 oktober) gaan de prijzen met 2% omhoog in verband met het nieuwe BTW tarief van 21%. Nu doe ik echt m`n best om de prijzen op de site actueel te houden, maar ik kan dit niet op 1 oktober voor de gehele site in 1 keer doen. Ik heb daarom besloten om voor wat betreft Míele de prijzen weg te halen en dit op aanvraag aan te bieden. Míele komt volgend jaar met de nieuwe 6000 serie, dus zou het werk toch weer helemaal opnieuw moeten. De huidige Neff apparaten lijn blijft wél gehandhaafd de komende jaren trouwens, ook staat bijna het gehele Neff assortiment compleet op m`n Neff Apparaten website. Voor Míele ben ik helaas lang nog niet zover, vandaar dat ik het zo heb besloten.