Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 28 september 2012

Showroomkeuken klaar

Vanmorgen is de tweede zending voor m`n Zweedse klant Michael hier weer opgehaald. Ik verwacht dat het dinsdag wel in Karlstad bezorgd kan gaan worden.
De afgelopen week is ook het nieuwe blad bezorgd voor mijn S16 showroomkeuken. De sparing was verkeerd gemaakt, dus ik kreeg een nieuw roestvrijstalen werkblad. De oude kan dan weer retour naar de fabriek. Jan en Joop zijn veel te druk in Amsterdam bezig, dus heb ik een ZZP monteur gehuurd om het blad hier te wisselen en de Neff inductiekookplaat aan te sluiten.
De showroomkeuken an-sich is nu gelukkig klaar. Binnenkort maar `s op het gemakje mooie foto`s maken. Begin van de middag nog een keuken wezen inmeten in Serooskerke, deze probeer ik begin volgende week nog bij Snaidero te bestellen (klant wilt het vóór de kerst klaar hebben).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten