Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 11 oktober 2012

Snaidero keuken in Noordwolde (Friesland)

Gisteravond heb ik de meet op het vliegveld gehad, ook verschillende klanten zijn geweest om even een rondje mee te vliegen. Vandaag ben ik ook eerder weg. Ik heb afgesproken met m`n klant in Noordwolde (Friesland). Ze zijn nu verhuisd naar hun nieuwe huis en wilden graag dat ik de keuken uit kwam leggen en een kookles kwam geven. Deze keer ga ik locaal vlees gebruiken. Vanmorgen dus vlees thuis uit de vriezer gehaald, hoefde alleen maar voor de groente en zo naar de supermarkt. Omdat Friesland toch wel even rijden is wil ik na de middag naar m`n klant gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten