Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

maandag 29 oktober 2012

Showroomkeuken Snaidero Board

In Italië worden nu de eerste Snaidero Board showroomkeukens geplaatst in de Snaidero keukenshowrooms. Hieronder één van de eerste Board showroomkeukens die is uitgeleverd. Deze opstelling gaat het voor mij in elk geval niet worden. Ik heb er over nagedacht, maar tegenover elkaar koken en spoelen vind ik buitengewoon onhandig. Je blijft heen-en-weer lopen, zelfs voor het afgieten van de pasta bijv. moet je in de benen.
Ik ben er nu echt uit. Ik ga voorlopig geen Board neer zetten in de showroom. Ik verkoop natuurlijk wel Italiaanse design keukens, maar een keuken is primair bedoeld om eten klaar te maken. Natuurlijk moet de keuken mooi zijn, maar handig is ook belangrijk. De onderstaande "foto-opstelling" van de Board is (mijn inziens) veel mooier als de showroomkeuken hierboven. Het koken-/spoelen zit niet tegenover elkaar maar bijna naast elkaar, is veel handiger. Je hebt helaas nóg minder bladruimte (ernstig tekort vind ik persoonlijk) als bij de showroom keuken.
Het is misschien niet zo verstandig om je eigen product te bekritiseren, maar ik wil er liever maar eerlijk over zijn. Een Ola 20 bijvoorbeeld is qua design ook erg Italiaans maar je kunt hier ook een hele practisch bruikbare keuken mee plannen. Misschien moet ik wel meer die kant op met de nieuwe showroomkeuken. Voor op de plaats van de huidige Terra showroom keuken moet ik namelijk nog een nieuwe keuken opstelling gaan bedenken. De klant die deze keuken gekocht heeft gaf aan dat het toch wel medio week 7 volgend jaar wordt voordat de keuken geplaatst kan worden. Ik heb dus nog even de tijd om verder te zoeken naar een aansprekende showroom keuken opstelling.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten