Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 6 oktober 2012

Zalm op de Teppan

Vandaag had ik twee verschillende klanten voor een keuken met stoomoven. Was wel leuk, de ene heeft nu al een Míele drukloze stoomoven. Die mevrouw vertelde dat ze nooit aardappeltjes stoomde omdat dat veel te lang duurde. Deed het met de drukstoomoven in 2 minuten, dus ik hoop dat ze straks vaker aardappeltjes gaan eten. De klant er na had nog geen stoomoven maar was wel geïnteresseerd. Ben met ze gaan testen wat lekkerder was. Zalm uit de stoomoven of gemaakt op de Teppan Yaki. Om heel eerlijk te zijn vonden we het met de Teppan leuker en lekkerder. Gewoon op de Teppan (ik had er een heel klein beetje rijsteolie bij gedaan maar was al teveel) en dan om-en-om voor zeg 10 minuten. Vergeten om een foto te maken, maar ik ga het beslist vaker doen. Misschien ga ik het eens proberen met kruidenboter in plaats van rijsteolie, lijkt me ook wel lekker.
Met mijn afspraak maandag as. ga ik misschien ook nog even koken (ligt er een beetje aan hoeveel tijd ik over heb). Ik heb bij die mensen geen plaats op het werkblad voor een Teppan trouwens, dus het wordt waarschijnlijk iets snels met de stoomoven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten