Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 23 november 2012

Dankdag in Arnemuiden

Gisteren was het in Amerika Thanksgiving, bijna iedereen is dan vrij dan daar. M`n Armeense vriend in Los Angeles (Simik) ging bijvoorbeeld met z`n kindertjes op pad met de Saab en stuurde me onderstaande foto`s. Op Arnemuiden houden we ook Thanksgiving, maar noemen het gewoon Dankdag. Dit jaar (2012) is de Dankdag hier op woensdag 28 november. De winkels op Arnemuiden zijn dan gesloten, zelf ben ik dus ook vrij.
Ik hoop `s middags nog even met een klant te gaan vliegen. Maar dat ligt natuurlijk aan het weer. Het weer moet natuurlijk wel een beetje "vliegbaar" zijn. Deze keer wordt het gewoon een rondje vliegen boven Zeeland, veel klanten vinden het leuk als ze hun eigen huis uit de lucht kunnen bekijken. Soms vlieg ik ook wel met klanten naar Engeland trouwens, maar dat was nu niet de bedoeling.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten