Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 7 november 2012

Dubbele spoelbak in de keuken

Vroeger hadden veel keukens een dubbele spoelbak. Dat was nog in de tijd dat niet iedereen een vaatwasser had ingebouwd. Vervolgens kwamen de anderhalve spoelbakken voor de mensen die bang waren dat een enkele spoelbak tekort zou zijn. De anderhalve spoelbak is nu weer een poosje op z`n retour. Een enkele bak is het helemaal.
De laatste tijd heb ik echter klanten waar ik juist twee lossen spoelbakken adviseer. Een enkele spoelbak is niet zo duur, doe er een kraan bij en je hebt gewoon twee locaties in de keuken waar je een spoelbak hebt. Raar? Nee hoor. Stel je voor dat je man aan het koken is en dat je zelf nog even wat snijbloemen in een vaas wilt doen. Met een anderhalve of dubbele bak gaat dat toch niet zo`n succes worden. Bij project 555 in Vlissingen had ik dit dus geadviseerd en klant heeft hier uiteindelijk ook voor gekozen. Daarom kreeg ik van m`n klant onderstaande foto omdat het "in het echt" ook echt gegaan is zoals ik mezelf van te voren had voorgesteld. Bedankt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten