Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 10 november 2012

Vrolijke kleuren met Italiaanse design keukens

De afgelopen week kwam Snaidero lossen en de (Italiaanse) chauffeur vond het maar raar dat er geen rode keuken in m`n showroom stond. In Italië zijn ze toch wat minder behoudend met kleuren, van Snaidero kreeg ik onlangs ook onderstaande foto waarbij ze een discussie over kleuren wilden losmaken.
Nu hebben ze in Italië al eens tegen me gezegd "Rudy is selling boring kitchens", maar ik vraag me af of m`n klanten er ook zo over denken. Of zijn Belgen en Nederlanders gewoon wat saaier vergeleken met een Italiaanse klant?
Zelf adviseer ik m`n klanten altijd om behoudend te zijn met kleurgebruik in de keuken. Een keuken is een aankoop voor langere termijn. Een keuken ruil je nu eenmaal niet in net als een auto als je de kleur beu bent. Ik ben gewoon wat voorzichtig met uitgesproken kleuren. Als je wat creatiever wilt zijn kun je dit ook doen door de opstelling of juist door kleur combinaties. Een two-tone keuken bijvoorbeeld.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten