Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 22 november 2012

Druk, druk, druk ...

Jan en Joop zijn nu bijna klaar met het project in Heinkenszand, als het goed is zijn ze morgen in de loop van de ochtend echt klaar. De nieuwe Italiaanse design keuken is ook af, zoals het er nu uit ziet zonder opleverpunten (in normaal Nederlands: geen krasjes, manco`s of beschadigingen). Foto`s van deze keuken heb ik nog niet gemaakt, dus daarom even een foto van een andere mooie keuken...
Na het weekend moeten Jan en Joop nog een dagje naar Amsterdam om project 560 klaar te maken. Bij deze keuken in Amsterdam gaan we de ruimte tussen de hoge kasten en het plafond benutten voor extra kastruimte. Deze kasten zijn op maat gemaakt op basis van het inmeetrapport na montage. Zodra Jan en Joop in Amsterdam klaar zijn kunnen ze dan eindelijk naar Duitsland toe om de keuken in Frankfurt te monteren. Gisteren kreeg ik per mail nog een foto van een Snaidero keuken die ik verkocht had aan een klant toen ik nog bij Intermat werkte in Mijdrecht. Deze Snaidero Viva keuken is geplaatst in 2002 (toen ik al in Zeeland was gaan werken) maar Intermat doet sindsdien geen Snaidero meer. Vandaar dat de klant voor de service toch naar mij moest. De knop van de Siemens combinatieoven was kapot en een paar scharnieren moeten vervangen worden.
De Viva is toch wel een hele bijzondere keuken, wilde toch wel even de foto "showen". Een andere Snaidero Viva is deze keuken in Amsterdam, deze heb ik recentelijk nog van nieuwe deuren voorzien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten