Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 14 november 2012

Snaidero Mitica keuken

Vanmorgen werd ik opgebeld door een klant die 15 jaar terug een Snaidero Mitica keuken heeft gekocht toen ik nog bij Intermat werkte in Mijdrecht. Intermat verkoopt al jaren geen Snaidero meer en stuurt de klanten met service voor Snaidero daarom door naar mij. De Snaidero Mitica keuken van deze klant (zie foto hier onder) is van 1998. De klant wilde de Snaidero keuken nu uitbreiden met een ladekast in plaats van een gewone kast met draaideur. Nu heb ik zelf niets meer van Mitica liggen hier in Zeeland. De laatste Mitica heb ik in 2001 in Arnemuiden geleverd. Ik heb Snaidero Italië gevraagd om in het magazijn te gaan zoeken naar Mitica kasten, maar verwacht zelf niet dat er nog wat ligt.
Tegen klant heb ik maar eerlijk gezegd dat hij misschien beter een paar losse binnenlades kan kopen om in een bestaand keukenkastje in te bouwen. Je zit dan ook niet met kleurverschil met de bestaande keuken en het is ook nog eens goedkoper. Bij het Zweedse meubelwarenhuis wat begint met een I en eindigt op KEA zijn binnenlades best wel wat goedkoper als bij mij (is natuurlijk wel een iets andere kwaliteit). Ik vond het wel grappig om te zien dat in 15 jaar tijd toch wel heel veel is veranderd. Als je dan de nieuwe Snaidero keukens ziet, die zijn toch een stuk strakker (al had Snaidero ook 15 jaar terug al hele strakke keukens zoals de Idea). Hieronder een foto van een Ola 20 showroomkeuken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten