Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 9 november 2012

Snaidero Venus keuken

De komende maanden komen er veel nieuwe modellen bij in de Snaidero collectie. De Snaidero Idea 40 bijvoorbeeld, een super strakke Italiaanse design keuken in het hogere segment. Daarnaast zijn er recent keuken modellen toegevoegd zoals de Way, Board en Lux.
Helaas moeten er daarom ook modellen verdwijnen. Zo verdwijnt de Snaidero Venus keuken uit de collectie. De Venus is een zeer bijzonder keukenconcept getekend door de Italiaanse architect Paolo Pininfarina (net als de Idea 40). De Venus heb ik wel verkocht trouwens, hieronder een blauwe Venus die ik heb geleverd aan een klant van mij in Limburg.
Deze keuken heb ik toen trouwens op een vlonder moeten monteren omdat er nog geen strijkvloer in de woning lag (bovenstaande vloertegels heb ik dus met de computer "gelegd"). Normaal doe ik dat dus niet zo, maar mijn klant was naar het buitenland vertrokken en had het huis in Nederland niet meer nodig. Mijn keuken was al binnen, dus werd deze nog wel geplaatst. De natuursteen vloeren waren nog niet binnen, dus de vloer hoefde niet meer gelegd worden (de vloer kan de koper van deze woning straks dan nog zelf bepalen).
Hierboven de foto die de makelaar nét na montage van deze Snaidero Venus keuken (de kleur was trouwens Mineral Blue metallic) heeft gemaakt. Het huis van dit project staat nu te koop bij Poels Makelaars in Venlo. Het zou wel leuk zijn als ik t.z.t. het project nog af mag maken voor de nieuwe eigenaar. Hieronder tenslotte nog een paar foto`s van een Snaidero Venus showroomkeuken in normale hoogglans lak (dus geen metallic).
Bij deze showroom keuken is een roestvrijstaal werkblad gecombineerd, inclusief een roestvrijstalen achterwand. Op een Venus (is smaak natuurlijk) vind ik een Corian werkblad toch meer uitstraling geven, dat heb ik toen daarom ook geadviseerd voor m`n klant in Limburg.
Het complete lijstje met Snaidero assortimentsaanpassingen heb ik trouwens op deze pdf staan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten