Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 9 november 2012

Spring eiland afzuigkap

Over een paar weken gaan Jan en Joop in Veere een Snaidero Terra keuken plaatsen. Bij deze Terra keuken zit een Spring afzuigkap inbegrepen met Bipolaire Ionisatie. Bij deze mensen is gekozen voor de zwart glazen versie van de Spring afzuigkap. De keuken is immers zelf ook in zwart uitgevoerd. Het wordt m`n eerste keuken met Bipolaire Ionisatie, ik ben echt reuze benieuwd hoe dat gaat bevallen. Helaas heb ik dus nog geen "live" foto`s bij eigen klanten, hieronder een plaatje wat ik de afgelopen week van Snaidero heb gekregen.
De foto is trouwens een photoshop foto van Snaidero. De kap toont een stuk matter als toen ik de afzuigkap in het echt zag in Milaan laatst. Ook zie je aan de onderkant wat afwijkingen.
Over bipolaire ionisatie had ik al vaker geblogd trouwens.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten