Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 6 december 2012

Snaidero keuken Wezemaal

De monteurs Jan en Joop hebben afgelopen maandag de Snaidero Orange keuken in Wezemaal (België) gemonteerd. Deze mensen waren gestuurd door klanten uit Wilrijk (bij Antwerpen) die ook een aantal Snaidero Orange keukens bij me hebben gekocht (voor zowel thuis als voor op de zaak).
Nu verkoop ik niet zo heel vaak een Snaidero Orange keuken, dus Jan en Joop hadden foto`s voor me gemaakt tijdens het werk. Zoals op bovenstaande foto goed te zien is komt er bovenop de Orange onderkast een plaat waar de greeplijst op vastgemaakt wordt. Het werkblad wordt dus bovenop deze witte plaat gelegd.
De klant heeft nog geen werkblad uitgezocht, dit wilden ze pas doen zodra de keuken was geplaatst. Zodoende kan ik dat helaas nog niet laten zien op de foto. Ik denk dat het wel heel mooi wordt want ze laten zich adviseren door een binnenhuisarchitecte met smaak.
De roestvrijstalen dampkap bij deze Snaidero Orange keuken is achter een wandkast weggewerkt. Is wel handig, het staal hoef je dan niet telkens schoon te maken.
In de wand met hoge kasten hebben we ook bij deze klant een aantal toestellen (inbouwapparaten in NL) ingebouwd van Neff. Bij de hoge kast meest rechts zit een luxe frigo, in het midden de oven en microgolf. Boven de hoge kasten hebben Jan en Joop de ruimte dichtgetimmerd, eventueel zijn hier ook opzetkasten c.q. paskasten voor mogelijk maar zeker voor kleinere mensen is dat niet zo handig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten