Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 20 december 2012

Snaidero S13 showroomkeuken

Vanavond zijn de monteurs Jan en Joop begonnen met het demonteren van de S13 showroomkeuken. Zelf moest ik nog een keuken inmeten in Ovezande, maar toen ik terug kwam was de showroomkeuken al weg. Morgen inpakken en dan kunnen we hem gaan bezorgen bij Andries en Gerrit in Bilthoven (het monteren van deze keuken willen we na de jaarwisseling gaan doen).
Hieronder nog een foto van de spiegelplint die ik in de vorige S13 keukenopstelling had. Bij geval had ik het er nog over bij m`n klant in Ovezande. Door de spiegelplint lijkt het alsof de keuken wat meer gaat zweven (de vloer loopt dan in de spiegel door).
Voor in de nieuwe showroomkeuken wil ik ook een "pantry" gaan inbouwen met vouwdeuren (had ik ook in de vorige showroomkeuken). In de nieuwe situatie komt het alleen nog mooier, dus ook met een mooi werkblad, spoelbak en een extra kraan. Ook wil ik er m`n losse koffiemachine in gaan zetten (ik heb immers inmiddels een vervanger gevonden voor m`n Oro koffiemachine).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten