Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 8 januari 2013

Snaidero showroomkeukens

Gisteren zijn de monteurs Jan en Joop naar Bilthoven gegaan om de vorige S13 showroomkeuken te monteren. Helaas was de aannemer nog niet echt ver. Jan en Joop hebben de plafondafzuigkap gemonteerd en zijn weer naar huis gegaan. De vloer lag er nog niet eens in. De Italiaanse design keuken kon dus nog niet geplaatst worden.
De afgelopen dagen best veel nagedacht over de nieuwe showroomkeuken die in plaats van de Gioconda terug moet komen. Ook gebeld met Italië natuurlijk. Kortom, ik ben er nog niet helemaal uit. Volgende week op de beurs ook nog maar `s inspiratie opdoen. Misschien krijg ik daar nog wel een goed idee.
Vanmorgen had ik nog een keer m`n Italiaanse klant voor een afspraak. Inmiddels zijn ze weer onderweg terug naar Italië. Interessant om te horen hoe het gaat in Italië (ook voor wat betreft mijn vakgebied). De bedoeling is dat deze Snaidero keuken rond de zomer gemonteerd moet worden door Jan en Joop.
Aan het eind van de middag heeft de vervoerder hier nog spullen opgehaald voor project 582 in den Haag. De haard, wijnkoeler en afzuigkap gaan er alvast heen. Met name de haard kan nu alvast gemonteerd worden. Ook de afzuigkap moet er alvast in zodat de aannemer van klant het plafond af kan monteren. De keuken zelf verwacht ik pas over zo`n 7 weken binnen te hebben (keuken is net voor de kerstvakantie besteld).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten