Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

maandag 18 februari 2013

Achterwand voor je keuken

Onlangs ben ik in Bunschoten geweest voor de oplevering van de Snaidero keuken die ik daar had geleverd. Met die mensen had ik het over de afwerking die nog op de muur moest komen, een print bijvoorbeeld zoals bij deze keuken in Vlissingen. Van het weekend heeft een andere klant onderstaande print bevestigd op z`n Snaidero keuken in Middelburg. Vond het ook wel geslaagd (alleen stopcontact nog even door een rvs versie vervangen).

2 opmerkingen:

  1. wat een gave achterwand, zoiets zou bij mij ook niet misstaan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor je reactie Sanne! In de winkel heb ik hier ook zo`n achterwand geplaatst ondertussen.

    BeantwoordenVerwijderen