Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 1 februari 2013

Chocolate fudge cake recept

Voor lekker eten, keukens en wijn ga ja natuurlijk naar Italië, maar voor Chocolate Fudge cake moet je naar Engeland. Van het weekend hebben we thuis geprobeerd om zelf Chocolate Fudge Cake te maken, we hadden namelijk een Nederlands recept gevonden. Helaas werkte het niet en was het resultaat niet zoals het zou moeten zijn (onderstaande foto).
Gistermiddag belde een Engelse klant die in Nederland woont voor haar stoomoven, dus kon haar gelijk vragen of ze zelf hier wel Chocolate Fudge Cake kon maken (of mijn vrouw en mij wat tips kon geven). Volgens haar lukt het gewoon niet in Nederland. Onze ingrediënten zijn anders volgens haar. Extra aansporing natuurlijk om het toch voor elkaar te krijgen. Ik denk nu een manier gevonden te hebben die wel te doen is, in eerste instantie ben ik al lang blij met alleen de fudge (icing en zo komt later wel). Het recept staat hier, misschien zijn er meer mensen die het leuk vinden. Wie geen zin heeft om zelf de chocolate fudge cake te maken, bij de Lemon Tree in Tenterden hebben ze hele lekkere chocolate fudge cake. Verschillende klanten zijn al mee geweest, binnenkort wil ik weer een keertje gaan (als het wat beter weer is). De Lemon Tree heeft trouwens ook een website voor wie dat leuk vindt. De Chocolate Fudge cake serveren ze alleen niet tijdens lunchtijd (anders bestelt er echt niemand meer een gewone lunch).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten