Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 22 februari 2013

Gaggenau 200 en 400 serie inbouwapparaten

Onlangs heb ik geblogd over de nieuwe lijn met Gaggenau inbouwapparaten die de huidige lijn per direct komt te vervangen. Echte folders van de nieuwe lijn heb ik nog niet, vandaar dat ik een paar pdf-jes op de site heb gezet. Grofweg kun je bij Gaggenau kiezen uit apparaten die vlak met de keukendeur worden gemonteerd (de Gaggenau 200 serie) en apparaten waarbij het apparaat uitsteekt ten opzichte van de keuken deur (de Gaggenau 400 serie). Link naar folder met Gaggenau 200 serie inbouwapparatuur. Link naar folder met Gaggenau 400 serie inbouw apparatuur.

Ten opzichte van de huidige lijn wordt Gaggenau significant duurder, het verschil in prijs met "normale" apparaten zoals Neff en Míele gaat nog weer groter worden. Is niet zo`n ramp, want de Gaggenau doelgroep is ook niet de "gemiddelde" klant. Het design van de Gaggenau apparaten gaat nu nóg weer strakker worden en dat mag van die consument dan ook best wat meer kosten. Let op: de foto`s bij dit blogbericht zijn nog van de oude lijn van Gaggenau. Van de nieuwe Gaggenau lijn heb ik inmiddels ook foto`s binnen, deze foto`s staan hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten