Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 28 februari 2013

Italiaanse design keukens bezorgd

Gistermiddag is de Snaidero Gioconda showroomkeuken bezorgd in den Haag. Ook de Snaidero keuken voor project 590 in Wemeldinge is bezorgd zodat Jan en Joop vandaag kunnen beginnen met het plaatsen van deze nieuwe keuken. Van Snaidero heb ik net per pdf een update gekregen met nieuwigheden en aanpassingen in het assortiment. Geen gekke dingen, maar bijvoorbeeld een verbeterde rolluikkast (geen halogeenlicht meer maar juist energiezuinig LED). De glazen rolluikkast is nu uit de collectie (deze glazen rolluikkast heb ik bijvoorbeeld gemonteerd bij project 537 in Kortgene). Ook uit de collectie zijn de houten inzetten met pennen die ik nogal eens verkocht (blijkbaar was ik hierin de enige). Ook gaat Snaidero stoppen met de productie van de 13mm dikke werkbladen zoals in veel Snaidero Orange keukens werd toegepast. Hieronder nog zo`n foto van zo`n houten inzet met pennen (in de Gioconda showroomkeuken dus).
Tenslotte nog een nieuwe foto van de Snaidero Code keuken, dit model is ook een keuken uit de Sistema 22 lijn van Snaidero (net als bijvoorbeeld de Way, Orange, Code en Ola 20). Je ziet dat de keuken van grepen is voorzien zodat het super strakke er van af is gehaald. Meer foto`s van de Snaidero Code keuken staan op deze pagina.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten