Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

maandag 25 februari 2013

Nieuwe lijn met Gaggenau apparatuur

De laatste tijd heb ik een paar berichtjes gezet over de nieuwe lijn met Gaggenau inbouw apparatuur. Ik had nog niet echt mooie foto`s, alleen foto`s die ik met m`n telefoon gemaakt had op de beurs in Keulen laatst. Vanmorgen kreeg ik van Marjolein een aantal nieuwe lijn Gaggenau foto`s in betere kwaliteit. Bij deze dus. De Gaggenau 400 serie apparaten zijn simpelweg te herkennen omdat ze iets voorbij het keukenfront uitsteken. Je moet er aan wennen, maar eigenlijk vind ik dat wel steeds mooier worden. Ook is de 400 serie van Gaggenau de enige die greeploos is. Bij de 200 serie zit er immers een greep op het apparaat (behalve bij de koffiemachine). Hoewel de Gaggenau 200 serie slechts een kleine greep heeft denk ik toch dat veel Gaggenau klanten voor de 400 serie zullen gaan. De keuken is vaak ook al greeploos, waarom dan een greep op de apparaten als het ook zonder kan? Ook heeft de 400 serie meer "onderscheidend vermogen" ten opzichte van de 200 serie, die er toch iets meer "standaard" uit ziet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten