Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 26 februari 2013

Snaidero keuken in Amstelveen

Gisteravond zijn de monteurs Jan en Joop weer teruggekomen van Snaidero project 581 in Amstelveen. Jan en Joop hebben gelijk de Bulthaup noodkeuken weer teruggebracht hier, ik wil `m weer klaar maken voor de volgende klant. De Snaidero keuken in Amstelveen is nu bijna klaar, alleen nog wat schilderwerk moet gedaan worden. Klant mailde me nog onderstaande foto`s door en schreef "Ik ben in ieder geval erg gelukkig met de nieuwe keuken!" (altijd fijn om te horen). Op de foto zie je trouwens goed dat er een spiegelplint is gemonteerd, de vloertegels lopen nu optisch door onder de keuken. Vind ik persoonlijk wel heel mooi (ook anders dan anders).
Monteur Steef is vandaag nog in Roosendaal bezig om de keuken daar af te monteren. Voor morgen vroeg staat hij ingepland om de Gioconda showroomkeuken hier te demonteren samen met de nieuwe eigenaren (Marcel en Hans). De keuken gaat dan gelijk met de transporteur mee naar Den Haag. Ik hoop maar dat Snaidero vroeg komt deze week zodat ik niet lang een gat heb in de showroom hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten