Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 20 februari 2013

Snaidero keuken naar Suriname

Onlangs heb ik de Gaggenau inbouw apparaten uit de showroom verkocht aan een klant uit Roosendaal. Gaggenau komt met een nieuwe lijn apparaten, zodoende heb ik deze apparaten in de showroom vervangen door de nieuwe lijn apparaten van Neff (nieuw Gaggenau wordt nog niet uitgeleverd). Het plaatje van de S12 showroomkeuken klopt dus nog niet helemaal met de tekst. Binnenkort laat ik even nieuwe foto`s maken als de nieuwe Snaidero S18 showroomkeuken klaar is. Over de S12 showroomkeuken gesproken, misschien gaat monteur Steef binnenkort zo`n keuken voor me plaatsen in Paramaribo (Suriname). Op het gastenboek van mijn website stond er opeens een aanvraag (gelukkig volgde er even later een e-mail waar ik op kon reageren). Heb de offerte inmiddels doorgemaild, hopen dat ze het mooi vinden. De S12 showroomkeuken heeft trouwens een werkblad van roestvrijstaal (inox noemen ze dat in Italië). Dit roestvrijstaal is op het ene deel van het eiland extra dik en voor het andere deel een stuk dunner. Het maakt de keuken nou net even wat aparter. Voor de mensen die liever wat anders als roestvrijstaal zien kan het blad (tegen meerprijs) ook in bijvoorbeeld een grijze composiet of juist gebrand graniet geleverd worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten