Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 14 maart 2013

Snaidero keukens in model Orange

Vanuit Italië kreeg ik vandaag mooie foto`s binnen van de Snaidero Orange keuken. De Orange heeft de laatste jaren toch een soort transformatie gekregen en ziet er nu totaal anders (meer volwassen) uit als bij de presentatie in 2009. Ben ik wel blij mee. Het is nu echt een Italiaanse design keuken geworden.
In deze "nieuwe" Orange zie je dikke zijpanelen, dit ziet er een stuk "degelijker" uit. Is niet alleen degelijker qua zicht, maar ook in het echt. Zo`n 13mm zijpaneel wat eerst op de Orange zat vonden Jan en Joop (de monteurs) eigenlijk te dun om er in te schroeven. Je bent er zo doorheen. Als je het voorzichtig schroeft zit het zijpaneel juist weer niet echt goed vast. Ze werken liever met 18mm panelen (dit heb ik ook in de showroomkeukens hier). Je ziet nu dat Snaidero ook "dure" kleuren mogelijk heeft gemaakt voor de Orange. De Bianco Nordic mica-lak (eigenlijk een kleur die je meer op de Ola 20 ziet) toont dan ook heel chique op de Orange (foto hier onder). De boiserie (de schappen naast de hoge kasten) is in Curry Yellow met Caviar Grey.
Onafhankelijk van elkaar hebben ze bij Snaidero ook al hetzelfde gedacht als ik hier. Waarom greeplijsten op elke hoge kast en niet alleen op de kasten waar het echt nodig is? De greeplijst tussen de apparatenkasten hebben ze laten vallen. Nét even strakker. Dit had ik ook bedacht voor m`n nieuwe S18 showroomkeuken. Daar zitten ook maar 2 greeplijsten op de hele keuken.
Bij Snaidero willen ze trouwens heel graag dat ik bij ze langs kom binnenkort (ze hebben nog meer noviteiten die ze willen laten zien). Een klant wilde ook graag mee, dus misschien toch maar even weer naar Italië binnenkort.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten