Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 28 maart 2013

Snaidero Terra keuken uit de collectie

Inmiddels heb ik vanuit Italië een plaatje binnen gekregen van de keuken die de Snaidero Terra keuken moet gaan vervangen. In plaats van een ingebouwde greeplijst is er nu een (LUX) greep ingefraisd. Ik heb nog niet alle informatie binnen van deze nieuwe keuken helaas. De Snaidero Terra keuken is nu echt uitlopend. Deurtjes voor nabestellingen en evt. garantie kan ik voorlopig nog wel bestellen, maar hele keukens wordt een probleem.
Over de nieuwe Míele apparaten lijn heb ik nu ook meer informatie. De folder voor deze apparaten wordt medio begin juni gedrukt, de apparaten zijn dan eind van die maand leverbaar. Met dat in het achterhoofd zou ik daarom graag m`n Snaidero Ola 20 showroomkeuken willen uitverkopen nu. In die keuken zitten namelijk de apparaten uit de huidige Míele lijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten