Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

maandag 22 april 2013

Italiaanse design keuken in Vlissingen (project 595)

Op de maandagen ben ik normaal gesproken vrij. Vandaag had ik het er ook echt van genomen, dus weinig gewerkt maar lekker vrije dag gehouden. Dus m`n auto maar eens gewassen en `s middags lekker met de kids naar het Veerse Meer. Vandaar het late blog bericht vandaag.
In januari blogde ik bovenstaande afbeelding van een Snaidero keukenplan dat ik had gemaakt. Deze keuken is inmiddels geplaatst, project 595 in Vlissingen. De afgelopen weken zijn er muren gesloopt en leidingen verlegd. De leisteen vloer is gelegd en de badkamer is gemonteerd. Nu is tenslotte ook de nieuwe Snaidero keuken geplaatst. Monteur Joop stuurde me vandaag onderstaande foto.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten