Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

maandag 8 april 2013

Keuken in Frankfurt

Vandaag wil ik met de auto naar de Snaidero fabriek rijden in Italië, onderweg wil ik nog even om de koffie in Frankfurt bij de klant waar ik onlangs een Snaidero keuken heb geleverd. Zelf heb ik deze keuken natuurlijk alleen maar in dozen gezien in het magazijn. Het is toch wel een flink stuk rijden naar de fabriek, dus een lang bezoek bij klant zal er wel niet in zitten.
Van een klant kreeg ik trouwens nog een leuk linkje toegestuurd van de Sloepenstrijd op de Westerschelde in Zeeland op Omroep Zeeland. Ik kom er toch een paar keer in beeld met m`n Snaidero logo. Wel leuk toch.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten