Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 23 april 2013

Snaidero keukens in Noord Holland (Hoorn)

Een poosje terug heb ik een mooie Snaidero keuken mogen leveren in Hoorn (Noord Holland). Inmiddels heb ik er nog eentje verkocht, deze gaat naar een nieuw te bouwen woning in Hoorn. Hieronder een plaatje van hoe deze keuken er uit moet gaan zien.
Dan nog wat anders. Míele heeft sinds enige tijd ook een plafondafzuigkap, hier blogde ik al eerder over. Voor een klant had ik vandaag de gegevens van deze afzuigkap nodig, vandaar dat ik ze even op het blog zet, dan kan ik het ook zelf makkelijker terugvinden. Misschien dat het voor meer mensen handig is. Hieronder een youtube filmpje van deze afzuigkap. De technische specificaties van deze Míele DA2900D afzuigkap staan op deze pdf.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten