Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 26 april 2013

Snaidero Ola 20 met 120cm diep eiland

Een poosje terug heb ik in Vlissingen een Snaidero Ola 20 keuken geleverd. Op zich misschien niet zo bijzonder, maar deze Ola is de eerste Ola die ik met een 120cm diep eiland heb gepland. Officieel kan dit niet, maar we hebben de ronde afsluitkast van het eiland zelf op maat gemaakt. Hierdoor kon er toch een 120cm diep werkblad op gelegd kon worden. Ik vind het zelf wel beter om aan twee kanten echte kasten te hebben.
Het werkblad van deze Ola 20 is trouwens van Bianco/Bianco wit glanzend composiet, net als bij de huidige Snaidero S10 showroomkeuken. Zo`n echte foto zoals hierboven is (helaas) nog steeds mooier als een computertekening zoals hier onder. De komende tijd ga ik m`n best doen om dat verschil te verkleinen.
Dan nog even wat anders; bouwvak 2013. Voor regio Zuid (ja, Arnemuiden is Zuid Nederland) is de bouwvak vakantie ingepland voor de weken 29, 30 en 31. Zowel Jan, Joop als ik zelf willen dit jaar deze periode ook echt met vakantie. Concreet houdt dit in dat vanaf dinsdag 6 augustus de showroom weer open is. Snaidero zelf is in Augustus dicht. Dit houdt weer in dat Snaidero keukens pas in eind september weer binnen gaan komen hier. De planning van Jan en Joop heb ik vanmiddag klaar gemaakt tot de bouwvak. Ook voor augustus en september staan ook al verschillende projecten op (598, 600 en 603). Dus de vakantie hebben ze ook echt nodig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten