Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 10 april 2013

Snaidero Way met horizontale en verticale greeplijsten

Inmiddels ben ik weer op de zaak. Best wel door moeten rijden want m`n klant die mee was naar Italië had afspraken op z`n bedrijf. Je bent eigenlijk maar 1 dag weg, maar toch ligt er een hele stapel met post en e-mail weer klaar om te beantwoorden. Ik kan dus niet overal 1-2-3 op reageren helaas.
Hierboven nog een foto van een Snaidero Way die opgesteld staat bij de fabriek in Italië. Bij deze Way zijn de greeplijsten voor de onderkasten horizontaal geplaatst en voor de hoge kasten verticaal. Persoonlijk vind ik dat het meest nette. Je kunt het ook horizontaal monteren bij de hoge kasten namelijk (foto hier onder). Op de een of andere manier komt dat op mij wat meer "klassiek" over.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten