Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 24 mei 2013

Italiaanse avond @ Snaidero Concept Store

Voor vrijdag avond 14 juni as. hebben we weer een Prosciutto avond hier in de showroom gepland. De aanvang is om 19:00u. Ik heb San Daniele Prosciutto besteld en Ben van Velzen zorgt weer net als anders voor de bijpassende Italiaanse wijnen. Foto`s van een vorige Prosciutto avond had ik hier geblogd.
In Italiaanse Snaidero showrooms is er op dit moment een aktie waarbij er wordt gekookt in de showroom. Dit wordt gedaan in samenwerking met het Zweedse apparatenmerk Electrolux. Electrolux doet zodoende een tour langs de verschillende Snaidero showrooms zodat de consument op een ontspannende manier kennis kan maken met dit merk inbouwapparatuur. Zelf werk ik niet met Electrolux inbouwapparaten trouwens, maar met de merken Neff en Míele (zitten wel op een aanzienlijk hoger prijsniveau moet ik eerlijk bekennen).
Ik heb ooit voor die merken gekozen omdat ze een hoog kwaliteitsniveau hebben én een goede servicedienst hebben opgezet. Met Neff is het op dit moment helemaal raak. Daar is er een tijdelijke aktie waarbij consumenten gratis 10 jaar garantie krijgen. Op de een of andere manier weten maar weinig consumenten dat, ik ben daarom bang dat de actie binnenkort stopt (het is echt een hele dure aktie). Als er bij Neff geen aanzienlijke stijging in de omzet komt dan is er "bewijs" dat het de consument eigenlijk niet zo interesseert die garantie en dan wordt alles natuurlijk gewoon weer terug gezet. Ter info: bij de meeste merken krijg je 5 jaar garantie als je 4 apparaten van hetzelfde merk in 1 keer koopt. De aktie met 10 jaar Neff garantie loopt trouwens alleen in Nederland.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten