Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 7 mei 2013

Italiaanse design keukens met een wijnkoeler

Vorige week had ik een klant die een wijnkoeler in de hoge kastenwand wilde. Je kunt dan zo`n hele grote doen zoals bij keuken project 582 in den Haag. Veel klanten hebben wat minder wijn op voorraad en hebben liever een ietwat kleinere wijnkoeler. Deze kun je heel mooi kwijt op het eiland zoals bij keuken project 534 in Middelburg (gewoon tussen de kasten dus). Eventueel kan de standaard greep van de wijnkoeler er nog af, er komt dan een Snaidero greep terug (QM Class). Dit heb ik gedaan bij keuken project 521 in Hoek (ook in Zeeland).
Wat ik zelf thuis gedaan heb, is de wijnkoeler in een "kolom" met andere rvs apparaten in de hoge kasten. Als ik het nu over moest doen (m`n Snaidero keuken thuis is al weer een jaar of 8 oud) zou ik het toch weer anders doen. Ik denk dat het mooier is om de deur boven het bovenste apparaat ook in rvs te maken. Bij het hout is dat niet zo mooi, dus daarom zou ik ook gelijk wat strakkers kiezen voor de kasten deze keer. Kort blogbericht maar vandaag want ik loop wat achter met m`n werk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten