Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 17 mei 2013

Keukens in België

Gisteravond ben ik nog even bij m`n klant geweest in Houthalen (België). Wel grappig eigenlijk want slechts een paar kilometer hier vandaan hebben we vorig jaar Snaidero keuken project 535 in Zonhoven geleverd. Ik zag het pas toen ik al bijna bij m`n klant voor de deur stond.
Bij de klant in Houthalen had de vorige bewoner de keuken in het midden van het huis staan. M`n klant wilde graag de keuken wat ruimer hebben en ook bij het raam. Hierdoor hebben ze uitzicht op de tuin en dat is toch gezelliger. Ze hebben daarom een muur gesloopt om de ruimte groter te maken. Omdat het een dragende muur was hebben ze een stalen balk terug geplaatst. De ruimte is er nu dus wel, maar de hele installatie moet nu nog gedaan worden (water, stroom etcetera). Hier boven een foto zoals het er nu nog uitziet in de ruimte waar de keuken moet komen. Ik heb gisteren alvast de plafondafzuigkap bezorgd zodat klant dit gelijk in het nieuwe plafond kan integreren.
Over een week of vier hopen we in Houthalen de nieuwe keuken te gaan plaatsen. Dus nog even geen foto van een keuken bij deze klant. Ik heb hierboven daarom een foto geplaatst die ik op het web had gevonden. Dit is een greeploze Bulthaup keuken in volledig wit. Dit toont natuurlijk lekker "fris" en licht. Je ziet dat ze hier gekozen hebben voor opening door middel van greeplijsten (zoals Snaidero doet met bijvoorbeeld het model Orange en Way. Ook zie je dat ze bij deze Bulthaup keuken een vrij dik blad hebben gebruikt. Heel soms adviseer ik mensen juist om een heel dun blad te kiezen (toevallig heb ik net een "discussie" daar over met een leuke klant uit Vlissingen). Bij het plaatje bij dit blogbericht zie je een vrij vergelijkbare keuken (qua stijl dan) met een dun blad. Ik vind het wel heel geslaagd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten