Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 28 mei 2013

Míele inbouwapparatuur

Heel erg druk gehad de afgelopen dagen, dus daarom even geen tijd gehad om het blog bij te werken. Vandaag een leuke klant op bezoek gehad uit Bruinisse voor een nieuwe Snaidero keuken. Ook is Míele nog langs geweest met een nieuw contract (om Míele dealer te mogen zijn moet je een contract van ze tekenen). Een heel pak papier, ik ga het toch eerst maar eens doorlezen om te kijken of ik het überhaupt teken. Hoe dan ook, ik heb nog wat Míele apparaten in de showroom staan die ik moet gaan vervangen. Bijvoorbeeld een Míele combistoomoven (een hetelucht oven gecombineerd met een drukloze stoomoven) en een luxe Míele hetelucht oven. De Míele hogedruk stoomoven uit de showroom heb ik trouwens al uitverkocht (gaat naar een klant in Hoorn).
Dan (hier onder) nog even een leuke foto die ik op het web tegen kwam. Het is een Arosio keuken in T-opstelling, maar dan met een hoek aanrechtblad. Ik vond hem wel erg geslaagd. Bij deze keuken is er een corian werkblad gecombineerd met een roestvrijstaal werkblad. Eigenlijk net zoals de S18 showroomkeuken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten