Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 30 mei 2013

Showroomkeuken uitzoeken

Een poosje terug heb ik de Snaidero Terra showroomkeuken uitverkocht. Op de plaats waar deze keuken stond heb ik tijdelijk m`n mobiele Bulthaup systeem 20 keuken neergezet. Snaidero gaf aan dat ze met een vervangend alternatief voor de Snaidero Terra keuken zouden komen, dus daar heb ik ook op gewacht. Dit alternatief werd de Snaidero Lux keuken. Om eerlijk te zijn ben ik niet overtuigd of dit nou echt hét alternatief is op de Terra. Hieronder een foto van de Snaidero Lux die ze in Italië bedacht hebben om terug te zetten in de showroom hier.
Op de een of andere manier twijfel ik over het greepje van de Lux. Zonder greep had het denk ik mooier geweest. Ik ga daarom iets anders terugzetten in de showroom. Ik ben voor mezelf nu een soort "moodboard" aan het maken. De foto van de strakke witte keuken hier onder komt daar dus van af.
De keuken hier onder stond ook op het lijstje, maar deze keuken is voor de showroom al afgevallen. Toch iets té "complex" denk ik zo`n T- opstelling. De Arosio keuken in T-opstelling die ik afgelopen dinsdag had gevonden vind ik dan ook veel meer uitstraling hebben.
Vanavond hoop ik trouwens naar Vlaardingen te gaan om m`n Snaidero Terra keuken te bekijken bij de klant daar. De keuken staat er al even en inmiddels heeft de klant de keuken echt in gebruik genomen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten