Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

maandag 13 mei 2013

Snaidero keuken in den Haag

Daarnet even inkopen gedaan omdat ik straks naar klanten in den Haag ga voor Snaidero keuken project 582. De klant is verhuisd en in deze keuken zit ook een hoge druk stoomoven. Ik wil ze dus even een kookles geven in hun eigen keuken.
Ook nog even gesproken met de Míele vertegenwoordiger in verband met de behoorlijke prijsverhoging van de Míele hoge druk stoomoven. Volgens hem wordt deze stoomoven hoofdzakelijk in Nederland verkocht (ik begreep zelf eigenlijk dat dit ook in Zwitserland het geval is). Míele Duitsland wilde het apparaat dus uit het assortiment halen. Op verzoek van Míele Nederland blijft de stoomoven nu dus nog leverbaar maar wilt Míele er wel meer op verdienen. Ik heb de vier laatste stoomovens dus net snel gekocht voor m`n eigen voorraad. Zodra deze op zijn zal ik dus de nieuwe prijs moeten doorrekenen in m`n offertes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten